måndag 12 december 2011

Fina ramar

En jättefin idé. Enkelt och snyggt. Det tenderar jag att skriva ofta, har jag märkt. ;) Men så är det min stil också. Det är så jag vill ha det här hemma. Den här inramningen fixar de lätt på ramverkstaden. Fint att rama in på olika sätt. En liten bild eller foto blir såklart bra, eller gör ett kollage. En bit gammal tapet, som man kanske har tur att hitta när man renoverar, blir ett fint minne. Jag gillar det washitejpade fotot med bokstaven. En fin idé till  barnrummet; ett foto av barnet och första bokstaven i barnets namn. Här kan man verkligen vara kreativ. Ramen kan bli som ett platt "tittskåp". Gillar! 

Bild från Riazzoli.

3 kommentarer:

Snickaregården sa...

Tufft och snyggt!
Gillar den idén :)

Kram Maria

Proforma - Irene sa...

Jättefint! Det sätter igång tankarna på vad man kan göra mer i samma stil. Inspirerande!

nina med N sa...

Hej. Dessa var jätte fina. Något för mig. Har liknande men i ek, vill ha i svart eller vitt. Hur gör jag dessa? Eller vart beställer jag dem? Nina nk1969@live.com