onsdag 24 mars 2010

Jag tipsar i Vi i Villa

I dagarna landar nya numret av Vi i Villa i mer än 2 miljoner brevlådor. Jag har fått förmånen att vara med och tipsa om vilka produkter jag skulle vilja ha till mitt hem i vår. I egenskap av inredare - och i fint sällskap av Vi i Villas redaktionschef Camilla von Otter, formgivaren Lotta Odelius och Eje Lundgren, som är arkitekt. Här kan ni läsa artikeln, som är sammanställd av Charlotte Frey Svidén. Y *
*****************************************
Pressbild och skannad bild från Vi i Villa.

12 kommentarer:

Min vrå... sa...

Vad kul! Vad bra att du hade länkat för jag bor ju i lgh och ville inte missa det.

Åse - Interiörguiden sa...

Vad roligt, själv skulle jag gärna vilja ha den där klockan jag med.

sanne sa...

Jajamensan, jag såg dina fina tips i Vi i Villa, kände igen dig på fotot.
Sanne/kungkarusell.se

Mrs. b sa...

Jag läste tidningen igår och såg att du var med! :-)

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Härligt att du blev utvald att vara med. Grattiskramar

Kerstin sa...

Men vad kul! Jag har inte läst den än, men nu har jag verkligen nåt att se fram emot. :)
Ha en fin kväll.

Proforma- Irene sa...

Vad kul, Annika! Fina saker du valt ut, det kan inte vara lätt att välja bland allt fint som finns!
Bra reklam för dig också!
Kram

Mitt i Fågelsången sa...

Jättekul! Såg det när jag läste tidningen igår kväll. Kände igen bilden, men kunde först inte förstå varför. Sedan såg jag företagsnamnet, och då föll biten på plats.

Skulle hemskt gärna vilja ha byrån, men köpte ganska nyligt den stora Hemnes från Ikea, så jag får avvakta...

Anne, anness design sa...

Kul! Jag ska hålla utkik. Grattis :)

Ann-Louise sa...

Det är du väl värd! Du är så himla duktig. Stor kram :)

Tingelings-Sofia sa...

Åh, vad kul. Det ska jag läsa. Jättekul att du blev utvald att vara med.

Annika sa...

Tack alla! Kram!