måndag 14 januari 2008

Bilder som berör

Jag tycker om att inreda med foton på familjen och med bilder som betyder något. Ett tips är att ta de finaste bilderna från en resa familjen har gjort och rama in dem. Det finns fina ramar med färdiga passepartouter för 3-5 bilder. Så har jag gjort hemma och jag blir glad varje gång jag tittar på dem! Husdjur som katt och hund har många hemma och de blir jättefina på foton. Rama in eller tryck på canvas. Också en tavla att bli glad av!

Min syster Elin har jag skrivit om tidigare. Hon har fotat vackra Celia, en av hennes fyra Helig Birma-katter. Visst är hon ljuvlig?

Tillägg: Jag fick den här fina bilden skickad till mig idag (tisdag). Det är min andra syster Jennys mopsar Lava och Junie som är "fotomodeller". Elin skrev om bilden; - "Visst är det fint att ha en storasyster att hålla i tassen när livet känns lite läskigt!". Gulligt!

Foton från elinphoto.


Inga kommentarer: