måndag 11 februari 2008

Ny blogg

Här kommer en liten puff för min syster Elins nystartade blogg! Det är en blogg om foto och bilddesign. Ta en titt - jag lovar många vackra bilder! Elin har ett företag som heter elinphoto. Utöver mina egna jobb, så kommer jag att samarbeta med henne framöver. Men först ska Elin få sin bebis (beräknad i april)! Vi kommer bl a att satsa på homestyling och inredningsreportage för tidningar. Det ska bli så roligt att arbeta tillsammans! Färg och form har alltid varit centralt för oss båda. Vi har bl a gått på konstskola samtidigt - fast i olika städer.

Bilden visar några av Elins bilder. Den stora bilden är tryckt på canvas. Lavanda ligger och sover i en skål! Goa, knasiga katt - hon ryms ju knappt! :)

Foto: Elin Hedström, elinphoto.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt, ska kika in på hennes blogg :) Spännande att ni går ihop och arbetar, kan tänka mig det blir ett jättebra koncept! Kram, Sofie

Jes/Vita villa vila sa...

Å vad roligt - ska jag genast spana in, men ville säga hej först :)

Alltid lika spännande att kika in här på din underbara sida Annika!

Kram Jes

Anonym sa...

Jag ska genast klicka mig dit :) Kram kram

Mamma Mia sa...

Åh vad roligt att föja ännu en fin blogg. Vackra foton!! Tack för tipset.

Annika sa...

Sofie: Tack, jag tror att det kommer att bli jättebra - vi känner ju varandra rätt så bra vid det här laget! :) Kram

Jes: Tack, du är så gullig - de fina orden betyder mycket! Kram

Ljuvligt hemma: Jag får väl höra sedan vad du tyckte om syrrans sida? Kram

Mamma Mia: Vad kul att du tycker det! Ja, visst tar min syster vackra foton! ;) Tack!