onsdag 2 april 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Ellas inspiration, Living like Linda och Ljuvligt hemma att visa något jag gillar i mitt hem och något som är mindre bra. Jag gillar vårt nya vitrinskåp som står i köket och slukar en massa muggar, glas, tallrikar mm. Ett jättefint och välbehövligt tillskott till vårt kök! Jag är inte helt förtjust i tanken att måla om västra sidan på vårt hus. Det blir mycket skrapa och måla i vår och sommar. Men man kan inte bara pyssla med insidan av huset, utsidan måste också få sitt! Jag skickar utmaningen vidare till min syster Elin. Y adsfasdf asdfsadf sdfsfdf sdffdsdf sdfssssssssssssss sdffffffffffffffffffffff dsfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Foto; privat.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättekul att du antog utmaningen! Åh, jag är också sugen på ett vitt vitrinskåp i köket. Ser snyggt ut! Hos oss blir det också ommålning i sommar. Men vi slipper skrapning för vi byter panel först.. Alltid nåt.. Härliga bilder! Ha en mysig kväll! Kram Karin

Elin, Elinphoto.se sa...

Vilken rolig utmaning :-))!
Oj, vad ska jag hitta på, hm...

Att skrapa huset hos er är en heltidssysselsättning, det är ju så STORT. Men tänk såhär; när det är klart så blir det ju superduper fint.

Kram och utmaningen är antagen!

Anonym sa...

Vilket fint skåp! Jag håller med om att utsides inte är lika kul som insidan.. Här om året målade vi om min mormors norrbottensgård (ett stooort hus) och det kändes som vi aldrig skulle bli klara med allt skrap, förfix och sedan målning.. Då är det roligare att inreda och dona inomhus ;)

Ha en fin dag!
Kramar, Sofie

Linda -Galleri Palla sa...

Ahhh kul att få se! Skåpet ser härligt ut med allt fint porslin i. Förstår att du inte vill skrapa och skrapa och slipa och putsa och måla och .... ja... Men men someone´s got to do it :)

Anonym sa...

Kul utmaning tycker jag:) Ja visst måste husets utsida få sitt. Vi ska klä om vårt och måla..suck...vi slipper i alla fall skrapa:P Kram oc trevlig helg (trots jobb)