tisdag 22 april 2008

Nytt från Micki

Nytt och fräscht från Micki! En jättefin byrå i en härlig färg! Bra med små och stora lådor. Micki Leksaker som tillverkare brukar stå för god kvalitet - säkert också i det här fallet! Byrån är formgiven av Box Design. Byrån finns att köpa på Designonline. De skriver så här; " Den vita, hjulförsedda byrån med sex turkosa lådor tillhör Mickis serie för barn, men passar lika bra i hallen eller i tonåringens rum. En möbel för alla åldrar!" qwer wqerqwer qwer qwer qwer qwerrrrrr
sdfgsdfg sdfgsdgf sdfg sdfgsdfg sdfg sdfg sdfg sdgsdgds gdfsg
Så kan man tänka, tycker jag. Man behöver inte begränsa sig och tänka barnmöbel i barnrum. Den här byrån blir alldeles utmärkt i en hall. Byrån hör till en serie möbler där det även ingår en säng, en rund spegel och en krokodilhängare. Produkterna kommer i augusti. Y alksf lkadfös salk öldksafjölkf ladksf dfffffksaöl aölkar
Bild från Designonline.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den såg nätt och praktisk ut! Och en otroligt fin blåfärg på den också :) Kram, Sofie

Anonym sa...

Den där skulle jag vilja ha själv. Skönt med barnmöbler som inte är så "puttinuttiga" utan som funkar även senare i livet!

Anonym sa...

HIttade hit från Krutruts sida och blev förtjust! Oj vad sugen jag blev att göra om lite hemma, massor av bra tips och fina saker av olika slag i din blogg!! Snygg byrå!
Hit kommer vi tillbaks för att inspireras =)

Annika sa...

Sofie: Ja, jag gillar också den härliga blå färgen! Kram!

Soof: Jag håller med; jag är inte förtjust i möbler som är alltför "puttinuttiga".

Ingela och Zeb: Så roligt att du har hittat hit! Och att du kommenterar - då blir jag glad! Tack! Du är så välkommen tillbaka!

Anonym sa...

hej Annika!

Läste repotaget i Inspiration, det blev ju jättebra.
Vad duktig du är.
Vi kan väl höras ang återträff med fika.

Ha det bäst tills vidare / Rozita