fredag 16 maj 2008

Trevlig helg

Med den här härliga bilden så önskar jag trevlig helg! Idag behöver jag verkligen titta på en ljuvligt grön bild med pelargoner för att förstå att det är vår! Dagens Umeåväder är grått, trist och kallt! Ikväll blir det iallafall fest! En av våra allra bästa vänner fyller 40 år idag! Grattis Per! Kul ska det bli - och full fart lär det bli med en hel drös av barn! Det gillar jag! Trevlig helg! Y dsf fgsdfasdfsdsafsadfsadfasdf dsafasdfas sdafsadfasdf sadfsadfasdf sadfssdafsdfsadfdsafsdfadfsa
Bild från R.O.O.M.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Här var det sommar förra helgen, men i dag är det ack så grått och framförallt kallt. Men soligare dagar stundar :-)! Ha en fin helg!

anette sa...

Ha så kul ikväll då, och en skön fortsättning på helgen!

Mamma Mia sa...

Tack för denna fina bild. Även jag behövde se den idag. Grått och trist även 60 mil söderöver. Ha en trevlig helg!

londonhem sa...

ja usch all varmen ar borta denna helgen..........hoppas du hade trevligt pa partyt i gar. Ha en bra helg.
Jag maste nu lasa vidare har ju missat en hel dros med inlagg
kram
anna

Linda -Galleri Palla sa...

Såå härligt...
Ha nu en skön helg du också!

Annika sa...

Alla: Tack för era kommentarer! De värmer när inte solen gör det! ;) Kram!