fredag 30 maj 2008

Trevlig helg

Fredag igen! Härligt! Umeå bjuder på solsken och häggen blommar vackert i vitt över hela staden! Min dag består av en liten utflykt till Holmsund, där mina systrar bor. Jag ska pussa på mitt senaste syskonbarn, lilla Luna, som är 5 veckor och krama Milo (han vill nog inte ha några pussar längre) som är 6 år. En lunch med syrran Elin ska också hinnas med! Dessutom bjuds man på smarrig cappucino eller latte, om man vill. Och det vill man ju, såklart! Sedan ska jag och syrran prata ikapp, som vi alltid gör. Inte många tysta sekunder när vi träffas! :) Ni hör, jag ska ha en härlig dag! Hoppas ni får det samma! Trevlig helg! Y ddd dddd ddddddd ddddddddddd dddddddd dddd

Bild från Wohnidee.

12 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Låter härligt! Har själv inga systrar men en väninna som ibland (i misstag) kallat sig för moster till mina barn! Hälsade på henne igår och visar bilder i bloggen.
Härlig bild också, önskar jag kunde virka...

Pysselprinsessan sa...

Vad lustigt! Jag läste precis om att du skulle blogga för VK å hade tänkt gå in å kika, och så hittar du min blogg - på samma vecka! Sammanträffanden... :) Vad roligt att hitta en till bloggande Umeåbo! Nu ska jag ta å titta runt här på din blogg!

Trevlig helg!
Kramar

Sara sa...

Det där lät superhärligt! Ha en skön helg!

Tjohalia sa...

Det lät härligt, ha en trevlig helg du också

Anonym sa...

Hej hej! Önskar dig en alldeles alldeles underbar dag & helg! Vi måste ta & ses snart, vill ju höra om allt roligt som händer i ditt liv just nu :) Kram kram

Iris // Alla dagars kaos sa...

Låter som en mysig helg! Vilka fina namn barnen hade. Lilla Luna var ju jättesött :) Ha det så bra!

/Iris

Vardagstugg sa...

Trevlig helg!

Elin, Elinphoto.se sa...

Det var ju Mysigtpysigt att träffas.
Du fick ju två bonuskillar på "köpet". Jag fick en megalugn kväll :-)!

Kramis!

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Trevlig helg önskar ytterligare en bloggare från Umeå kommun.
Vore skönt att sjunka ner i den där solstolen och bara mysa.

Annika sa...

Strandviks-villan: Nu har jag tittat på bilderna! Jättefina!

Pysselprinsessan: Så kan det vara ibland! :) Vi är många inredningsbloggare i Umeå nu! Kul!

Ihhh: Ja, det blev en fin dag! Detsamma till dig!

Sandra: Det var det! Kram

Ljuvligt hemma: Ja, vi måste ses snart! Jag ser fram emot att höra om bröllopet och annat! Kram!

Iris: Ja, det är fina namn! Ha det fint!

Vardagstugg! Tack! Du med!

Elin: Ja, det var det! Mysigt med två bonuskillar! Kram!

Margareta: Vi är ett gäng bloggare i Umeåtrakten, minst sagt! :) Ja, jag skulle gärna sjunka ner i den stolen med en kopp kaffe och en bok! Hoppas att solen tittar fram imorgon!

Anonym sa...

hittade din blogg ganska nyligen och ville bara ge dig lite cred för att den är inspirerande! ;0)

Annika sa...

Anonym: Kul att du har hittat hit! Tack, lite cred är alltid trevligt att få! :) Då blir jag glad! Tack för att du kommenterar!