fredag 2 maj 2008

Vackra mönster

Jag såg den här härliga bilden i Sköna hem. Sådana här bilder går jag i gång på - som Ernst skulle ha sagt! Jag älskar färger och mönster! Ibland ser man dock tapeter eller tyger som inte är välkombinerade och då blir effekten den motsatta! Tapeterna kommer från Cole & son / Frank & cordinata och är inte helt gratis, men utmärkta till en fondvägg eller en stor vacker tavla. Prova att rama in tapeter någon gång. Det blir ursnyggt! Y adksflösa f kdfjöakf ölaksdfjöldfjölaf öldfjsölkafj akdsöflkaölkdsf ölksafjölafjöldfjölkaf ö aaaa Bild från Sköna hem.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag går också igång! ;-)

StrandviksVillan sa...

Ja, fin bild! Den andra från höger, Magnolia tror jag den heter, önskar jag mig som stooor tavla i hallen eller vardagsrummet.

Anonym sa...

så läckra mönster - ska kanske prova det där - rama in tapeter... PiM

Anonym sa...

Läckert! Samma här! Hoppas att helgen blir mysig! Kram Karin

Annika sa...

Nilla: Ja, jag förstår det! ;)

Strandviks-villan: Den tapeten är jättefin! Det blir en snygg tavla - lova att visa bilder om det blir av!

Pim: Prova! Det blir jättefint!

Karin: Jag förstår det! ;) Tack! Kram