fredag 27 juni 2008

Trevlig helg

Äntligen fredag! Jag har semester - om det inte dyker upp något roligt jobb, förstås - vi egenföretagare måste vara flexibla! ;) Helgen kommer att ägnas åt att måla huset. Blir det alldeles för varmt så går det inte, men det är väl inte troligt! :) Ikväll ska jag på fest! Det är tidningen Inspiration som har sommarfest! Det ska bli kul! Ha en riktigt fin helg! Kram! Y ddddddd dddddd dddddd dddd ddddddddddd dddddddd dddddd dddddddddd ddddddddddd dddddd dddddddd dddd Bild från Better Homes and Gardens.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig helg! Maken skall börja måla på vårt hus i helgen. Spännande tider ;-)

Tjohalia sa...

Vad härligt med semester! Ha en trevlig helg, kram Sandra

anette sa...

Trevlig helg du också! Vi ska också måla huset i helgen, så på måndag får vi väl jämföra träningsvärk i armarna :).

Åsa sa...

Kika in hos mig! Jag har nåt till dig! Trevlig helg och semester! Kram Åsa

Anonym sa...

Hoppas att du får en riktigt skön semester!

Anonym sa...

Trevlig helg och lycka till med målandet av huset:)

Ellas Inspiration sa...

Hoppas att festen var trevlig! Ja, här är det husmålning som gäller också. Förstår inte att dessa brädor aldrig tar slut!

Ha en riktigt härlig helg!

Kram Karin

londonhem sa...

ha en underbar helg!!! lycka till med malandet
kram
anna

Anonym sa...

Lycka till med målandet & trevlig helg!!! Kram kram

Annika sa...

Alla: Tack för era kommentarer! Jag blir så glad! Vi är då inte ensamma om att måla huset! Hoppas att det flöt på smidigt idag! Själv har jag varit lite seg idag, efter gårdagens sommarfest!;) Men imorgon ska det målas! Kram!