onsdag 9 juli 2008

Utmärkelse igen!

dddddddddd ddddddddddd
ddddddddddddd ddddddddddddd ddddddddddddd dddddddddd dddddd
Jag har fått den här fina utmärkelsen av Strandviks-villan.Tack snälla! Först visste jag inte vad jag skulle tycka om alla dessa utmärkelser som florerar i bloggvärlden - det var nog innan jag fick någon själv ;) - men det är alltid trevligt att få uppskattning för det man gör! Och någon har ju valt ut just mig! ;) Klart att man blir glad - och klart att det är bra med utmärkelser! Jag skickar vidare till några tjejer som jag "lärt känna" genom min blogg och deras bloggar; Sofie - Syssla, Linda - Living like Linda och Pernilla - Perlan. Y


6 kommentarer:

Sandra / Vit design sa...

Grattis till utmärkelsen, det förtjänar du verkligen! Kram Sandra

Tjohalia sa...

Svar: Ja det håller jag med om. Det skulle vara riktigt roligt att få se eran spiraltrappa. Kram Sandra

Anonym sa...

Vad kul att Du får utmärkelser, det är aldrig fel. :-) Sitter och plöjer igenom Ditt arkiv. Så mycket fint det finns!

Elin, Elinphoto.se sa...

Grattis Syrran!
Det är ju alltid kul med uppskattning :-)).

Du är ju bäst men jag är ju rätt partisk, ha, ha, ha...

Kramis i regnet!

Linda -Galleri Palla sa...

Jiiiihoooo! Tackar, vad glad jag blir!! Kram

Annika sa...

Sandra: Tack vännen! Bild på trappan kommer! Kram!

Pethra: Tack! Vad roligt att du tycker så!

Elin: Gulliga du! Kram!

Linda: Varsågod, den är du värd! ;) Kram