lördag 23 augusti 2008

Romantiskt stil

Snabba kast i bloggen! Jag gillar att visa olika stilar. Här har vi ett romantiskt inrett vardagsrum från ett hem i London. Kanske mer vår och sommar, men hösten behöver ju inte vara murrig. Blommigt är ju i alla högsta grad aktuellt. En bricka på ottomanen, så fungerar den bra som soffbord. Jag har skrivit det förr, men vedträn är verkligen en snygg dekoration! Jag gillar! Y ddd dddddd ddddddd ddddddddd dddddddddd ddddddd ddddd dddd ddd ddddd dddd dddd ddddd ddd Bilder från Lavish Locations.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa snabba kast är väl alldeles utmärkta. Idag så blandar vi friskt på alla sätt och vis - underbara bilder :)

Anne, anness design sa...

oj oj, underbart vackert! Annika, din blogg är suverän, alltid något fint att titta på och alla bra tips och inspiration.

infing sa...

Den understa bilden med veden och katten var läcker! Visst är det snyggt att förvara veden sådär, jag önskar att jag haft ett hål i väggen!

londonhem sa...

gillar vedtrana!!! den romantiska stilen ar nog inget for mig inte 100% procent i alla fall, gillar dock sma inslag av det romantiska. Vem gor inte det?
kram
anna
===================================

Annika sa...

Helena: Ja, du har så rätt!

Pethra: Det kan vara fint när det inte är alldeles för perfekt - man ser ju ändå vad som står!

Anne: Tack snälla! Vilka fina ord - jag blir så glad!

Infing: Jag tycker också mycket om den bilden! Ja, visst är det ett snyggt sätt att förvara ved!

Anna: Jag håller med dig; jag vill inte heller ha den romantiska stilen fullt ut här hemma, men visst finns det inslag! Kram

Moodboardwithflowers sa...

Väldigt fint var det. en ren look.. och fint med trasiga bokstäver