fredag 15 augusti 2008

Trevlig helg

En av de trevligaste resor jag har gjort, var för många år sedan, då jag och min pappa åkte en vecka till Paris. Paris är en underbar stad! Om man kan vara kär i en stad, så är jag nog lite kär i Paris! ;) Jag säger bara; konstmuséerna, maten, caféerna, inredningen, språket, Eiffeltornet, Triumfbågen, atmosfären... listan är lång! Min svärmor har precis varit i Paris och berättade lyckligt idag, om hur fantastiskt hon hade haft det! Och Anna med fina bloggen Londonhem är i Frankrike just nu och verkar ha det så härligt! Jag vill också åka till Frankrike! Nu! ddddddddddddd ddddddddddddddddd dddddddddddddddddd ddddddd ddddddd ddddd
Åter till vardagen; i helgen blir det en massa fixande med vår hus (som vanligt), långa promenader med Ville och lite mys med familjen, såklart. Nu förbereder vi oss för att återgå till vardagen. På måndag är det dags att börja jobba igen! Det blir nog bra med lite rutiner igen! Hoppas att ni alla underbara får en härlig helg! Jag är så glad att ni är så många som tittar in här dagligen! Kramar! Y ddddddddddd ddddddddddddd dddddddddddddddd ddddddddddddddd dddddd ddd

Bild från Sköna Hem.

8 kommentarer:

londonhem sa...

oh ja visst ar det underbart i Frankrike, var i en jattetrevlig by igar, blev helt till mig av alla vackra blommor och sma smala grander.............skulle kunna stanna for alltid. Vill garna ta en liten tripp till Paris snart, alskar Paris, maste dock jobba lite pa min franska.........inte den basta. Ha en riktigt trevlig helg
kraaaaaaam
anna

anette sa...

Jag har aldrig varit i Paris men hoppas kunna åka dit någon gång. Trevlig helg från mig som nu jobbat två veckor efter semestern (vart har tiden tagit vägen?).

Kerstin sa...

Har själv aldrig varit i Frankrike men visst skulle det vara mysigt. Provence lär ju vara jättefint.
Trevlig helg

Vardagstugg sa...

Hej!
Vill önska dig o familjen en härlig helg tillsammans!

kram Annelie

Tjohalia sa...

Ha en trevlig helg du också, kram Sandra

Sofie sa...

Paris skulle vara en upplevelse :) Jag kan bara föreställa mig! Min svärmor var dit förra året och blev också väldigt förtjust.

Trevlig helg på dig med också önskar jag dig en god start på första jobbarveckan efter semestern! Kram, Sofie

Jenny, lixias.se sa...

Jag är nog lite kär i Paris jag också..
Ha en trevlig helg på dig syrran!

Annika sa...

Alla: Tack för era fina kommentarer! Kramar!