fredag 22 augusti 2008

Trevlig helg

Ännu en vecka har svischat förbi i en rasande fart. Vad är det här? Hur fort kan tiden gå? Min helg består av ett besök på "Barnens dag" med karusellåk (iallafall för sonen). Sedan ska jag sätta mig ner och göra en planering inför hösten. Det ser spännande ut med jobb! Sedan är det födelsedagar, fester och småtripper till Sundsvall och Stockholm inplanerat. Dags att ta fram almanackan och försöka få ihop allt. Jag kör nog en storstädning när jag ändå är i farten! Ja, min man får förstås hjälpa till! ;) Hoppas att ni får en jättefin helg och att solen tittar fram igen! Kram! Y dddddddddd ddddddddddddd ddddddddddddd dddddddddddd ddddddddd dddd ddd Bild från Sköna hem.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en fin helg! Du kan ju också glädja dig med att Frida tipsar om din blogg i Family Living. Kul och mycket välförtjänt! Keep Up!

Kerstin sa...

Vad kul att du blir omnämnd i Family Living. Ha en bra helg

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Önskar dig också en trevlig helg.
Bloggarträff på Formex? Kram

StrandviksVillan sa...

Trevlig helg till dig också!
Ja, det är inte klokt hur fort veckorna går... tycker det bara finns måndagar och fredagar och inget däremellan. Dessutom blir jag så dagvill när jag inte har regelbundna arbetstider.

Annika sa...

Weronica: Tack! Frida har berättat! Jag har inte sett det ännu, men jag är förstås jätteglad att Frida har skrivit om min blogg!

Kerstin: Tack! Jag är jätteglad för det!

Margareta: Tack! Det vore jättetrevligt! Jag är inte säker på att jag åker - jag har egentligen för mycket att göra.

Strandviksvillan. Tack! Det där med oregelbundna tider känner jag igen. Jag har också arbetat så. Det gör det inte lättare att hålla ordning på dagarna - den saken är klar!

Jenny, lixias.se sa...

Trevlig helg på dig också!
Vi åker till Piteå imorgon på hundutställning. Hör av mig sedan.

Kram Jenny

Annika sa...

Jenny: Åh, vad ni är ute och åker! ;) Lycka till på utställningen! Kram!