fredag 19 september 2008

Trevlig helg

Fredag igen! Fort rusar veckorna förbi! Jag är fortfarande sjuk, så något roligt att berätta om helgen har jag inte idag. Det blir väl till att försöka mysa i soffan med ett täcke, godis och film. Ja, det lät ju inte så dumt, förresten. ;) Den där må-dåligt-delen jag kan dock gärna vara utan! Det blir med all säkerhet ett och annat inlägg här på bloggen i helgen. Sitta framför datorn orkar jag ju faktiskt med. dddddddddd ddddddddddddd ddddddddddddd ddddddddddddddd dddd Den fina bilden kommer från Inreda.com och visar delar från Rice´s serie Delicious. Att en kanna kan användas som vas är ju ingen nyhet, men det blir verkligen fint! Den lilla ljusblå kannan som skymtar i hörnet står på en hylla i vårat kök. Den är supersöt! Önskar er alla en jättefin helg! Kram! Y

4 kommentarer:

Elin, Elinphoto.se sa...

Vilken mysig bild!

Hoppas att du mår bättre nu så att du kan komma till oss på Söndag (jag vill det!).

Kramis!

jennyk sa...

Hoppas du snart blir bra. jag har ont i halsen och haft det i mer än en vecka. tråkigt! krya på dig

londonhem sa...

nu har jag missat en massa inlagg, har varit ute och flangt for mycket. Gillar lampan som du visade i forra inlagget!!! skulle vilja se den tand.
Hoppas att du mar battre snart och ha en skon helg pa soffan.....
kram
anna

Annika sa...

Elin: Tack, gulliga syster! Jag vill det också! ;) Kram!

JennyK: Tack! Hoppas att du också kryar på dig snabbt! Kram

Londonhem: Ja, visst är den fin! Jag tror att den sprider ett underbart ljus! Tack! Kram