söndag 12 oktober 2008

Kök med värme

Jag har visat många vita kök här på bloggen. Några grå och en del svarta, men inte många träfärgade. Det måste det bli ändring på! ;) Köket ovan gillar jag verkligen! Det har en härlig varm träfärg, som skiftar vackert. Inga överskåp. Det ljusa plankgolvet kanske inte är det första golv man tänker sig till det här köket, men det fungerar absolut och lyfter fram köket. Den svarta breda granitskivan med infälld diskbänk ger köket en lyxig touch. Det här köket blir som en varm oas i den ljusa lägenheten. Y dddddddddd dddddddddddddd ddddddddddddd dddddddddddddd ddd d
Bilder från Bo Bedre.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket mysigt kök! Är inte speciellt mycket för träkök och drömmer om ett nytt vitt högblankt (som dom flesta andra). Men dom svarta granitbänkarna tillsammans med det ljusbetsade golvet "gör som" hela köket. Kram Maja

StrandviksVillan sa...

Det var verkligen vackert!
Jag trivs väldigt bra med vårt ekkök, särskilt på kvällarna med punktbelysning här och där känns det väldigt ombonat och mysigt. Träfärgat är ju alltid väldigt rustikt också. Men jag önskar jag hade ljusare väggar...

Anonym sa...

Vi har ju ek hemma som jag väl egentligen är lite trött på.. men jag funderar starkt på att bara göra lite små förändringar, byta bänkskiva och kakel så har jag ju ett helt nytt kök! :)
kram

Anonym sa...

Det är riktigt snyggt infälld diskbänk. Såg att dom gjorde så på roomservice härom veckan.

Anonym sa...

Så där ser det ju nästan ut hemma hos mig. Jag har inte en sådan maffig svart skiva men fick en ide helt klart ....