lördag 18 oktober 2008

Ljuvt sovrum i ljust blått

Jag hittade den här ljuva bilden i arkivet. Ljust blått och vitt är en perfekt färgsättning i ett sovrum. Det ger en skön, sval och rofylld känsla. Bra förutsättningar för en god sömn. De dekorativa snickerierna och de olika nyanserna av blått tillsammans med stråhattarnas ton gör det här sovrummet. Ett vackert och personligt inrett sovrum. Y dd dddddddddddd ddddddddddddd ddddddddddd ddddddddddddddddd dddddddddd d dddd ddddd dddd ddd dddd ddd
Bild från House to home.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Där skulle jag inte ha något emot att spendera mina nätter. :)
Väldigt rofyllt och vackert!

Kram

Sofie sa...

Vilka härliga blåa toner. Trots sin kalla färg känns det mysigt och ombonat! Kram, Sofie

www.gottablandat.wordpress.com sa...

paminner mig om gästrummet i min farmors gamla hus da ett av rummen gick i ljusblatt och vitt..sa himla fint!

Ulrica sa...

Där skulle jag kunna tänka mig att tillbringa mina nätter. Vackert och rofyllt.