tisdag 7 oktober 2008

Röda accenter

Det är fint att pigga upp ett vitt och grått kök med röda accenter. Jag önskade att vi hade så mycket bänkyta i vårt kök, att det kunde få stå framme fina saker, som här! Det ser trevligt ut, men man får passa sig så att det inte blir för mycket. Det snedställda köksskåpet med skjutdörrar är så fint! Retro så det förslår! Bänkskivan med Virrvarr-mönster gör ju inte saken sämre! Och titta på handtagen! Jag gillar!Y dd dddddddddd dddddddddd ddddddddddddddd ddddddddddddddddd dddddddddd dddd ddddddddddd ddddddddddd d Bilder från Sköna Hem.

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Ja det har du rätt i. Med lite färgklickar här och där bllir det ruggigt fint!
Och så har du en fin blogg också tycker jag:)
Ha en fin kväll.
Kram Lallis

Vardagstugg sa...

Vi har ju lite röda färgklickar i vårt vardagsrum så nu ska jag på jakt efter några kuddar till soffan..hmm..får se vad det blir =)

hoppas allt är bra med dig!
Annelie

Anonym sa...

Vårt kök blir ju vitt, med vitt/grå virrvarr och mörkt golv samt kakel ovan arbetsbänken, och jag, som inte varit någon jätteentusiast vad gäller rött har kommit på att det kommer att matcha himla bra.

Anonym sa...

Det var riktigt snyggt!
Kram Sandra

Annika sa...

Lallis: Ja, tänk vad några färgklickar kan göra! :) Tack! Kram

Annelie: Åh, ert fina vardagsrum... ;) Läget är under kontroll - mer är det inte! :) Kram

Alacs: Vad roligt att du blev inspirerad! Då blir jag glad! Vilket snyggt kök du beskriver - hoppas att du visar bilder när det är klart!

Sandra: Ja, visst är det! Kram