söndag 9 november 2008

Fars dag

Jag gillar Fars dag (och Mors dag och Barnens dag)! Även om vi så klart ska uppskatta varandra i vardagen, så är det alltid trevligt med en dag då man firar lite extra. Sonen hade gjort ett jättefint kort på fritids, som min man fick i morse. Bra initiativ av skolan, tycker jag. Det måste inte vara köpta presenter, hemmagjorda är allra finast en sådan här dag. Säger jag, som köpte en tårta istället för att baka! ;) Men den var mumsig, kan jag lova. Ikväll ska jag och mina systrar fira vår pappa. Bilden visar mina killar, som betyder mest i hela världen för mig. Från Legoland sommaren 2007. Y dddddddd ddddddddddddd ddddddddddd dddddddddddd ddddddddddd dddddd ddd dddd ddd dd
Fotot är privat.

3 kommentarer:

Elin, Elinphoto.se sa...

Två riktigt mysiga killar som betyder mycket för mig också :-)!

Kramis!

Mirrekex sa...

Hejsan, vilken inspirerande och fin blogg detta var. Söt foto på dina pojkar :) Ville bara visa att jag kikat in och låtit mig inspireras mvh mirrekex.se

Annika sa...

Elin: Ja, mysiga är de! Kram!

Mirrekex: Tack! Nu blev jag glad! Roligt att du kommenterade!