torsdag 20 november 2008

Keep Calm Gallery

När senaste nyhetsbrevet från Keep Calm Gallery damp ner i mejlboxen här om dagen, så fanns det här fina trycket med. Det populära "Keep calm and carry on-trycket" kommer därifrån, men det har jag inte känt att jag måste ha. Nu kände jag direkt att det här vill jag ha! Några klick senare så är trycket på väg hem till oss. Jag vet precis vart det ska sitta. Bilder kommer när det är inramat och klart. ddddddddddddd dddddddddddddddd ddddddddddddddd dddddddddddd ddd ddd ddddddddddd ddddddd
Visst är det fint? "All you need is love" - vacker text och så sant! Dessutom tänker man förstås på Beatles när man hör den frasen. Det kommer att göra min skönsjungande man glad! ;) Y dddddddddddd dddddddddddddddd ddddddddddddddd dddddddd dddd dddd dddd ddd
Bild från Keep Calm Gallery.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket underbart tryck!
Kram Sandra

Anonym sa...

Jättefin poster! Ibland kunde man önska att det fanns fler väggar hemma att fylla... :-)

Anonym sa...

Det är jättefint! Önskar också att jag hade fler väggar att fylla. :P

Kram och ha en jättehärlig helg!

Eva sa...

Hej!
Mitt första besök här, kommer tillbaka. Du skriver att du är certifierad inredare, hur har du gjort för att bli det? Vilka utbildningar och annat ...

Sara sa...

Bra internetshop! Sparas genast bland favoriterna! Trevligt att träffas ikväll :). Kram

Anonym sa...

Gillar den jättemycket. :)

/Malin Inspiration & design