tisdag 25 november 2008

Kontor

Jag ska snart flytta in i mitt nya kontor. Det kommer att bli så bra! Rummet är stort och ljust, läget är jättebra och hela huset är fullt av trevliga fikakompisar. Tidningen Inspiration har en tävling tillsammans med mitt företag. Den som vinner får sitt hemmakontor (arbetsrum) inrett av mig. Vi har toppenbra sponsorer, dessutom. Mitt huvud är ganska fullt av kontorstankar just nu, som ni förstår. Det ska blir så roligt att inreda mitt kontor, men jag ser även fram emot att hjälpa vinnaren att få ett riktigt snyggt och funktionellt hemmakontor. Bor ni i Umeåtrakten, så kan ni fortfarande vara med och tävla. Allt ni behöver göra är att skicka in (klicka fram till sidan 12) några foton på ert hemmakontor. Och hoppas på tur! ;) Sista tävlingsdag är 15 december. ddddddddd dddddddddddd dddddddd dddddddddd dddddddddd dddddddd dd

Den stora bokstavstrenden är långt ifrån över. Fullt föreståeligt, det är så snyggt med bokstäver! Jag gillar att de har samma typsnitt på bokstäverna på översta bilden, men att en bokstav är målad i en annan färg. Den klassiska "klädnypor och snöre" är en av mina favoriter. Enkelt, billigt och snyggt! Passar suveränt i ett hemmakontor. Y dddddddddd ddddddddddddddd dddddddddd dddddddddd dddddddddd
Bilder från Living Etc.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad spännande! Vart ligger detta? Får man komma och hälsa på i den kreativa miljön :-)

Annika sa...

Frida: Det ligger öst på stan. Du är så välkommen att hälsa på! ;)