fredag 28 november 2008

Trevlig helg!

Tänk att det är första advent på söndag! Julen närmar sig. December är en mysig månad. November brukar kännas lång och mörk, men så känns det inte längre, sedan vår son föddes, i mitten av november för ett par år sedan. Nu tycker jag lite extra mycket om november istället. ;) Månaden har varit full med roliga händelser. Min syster Jenny fyller också år i november, jag har haft flera roliga jobb och så har vi varit på Isas och Markus vackra bröllop! dddddddddddddd dddddddddd ddddddddddd ddddddddddd ddddddddddddddddd dd dd d
Idag har jag fått nycklarna till mitt nya kontor. Nu kan jag börja inreda det! Kul! Imorgon ska det adventpyntas här hemma. Jag börjar med hyacinter och amaryllis. Och adventsljusstakar och stjärnor, såklart. Tomtarna får vänta ett tag. På eftermiddagen väntar julpyssel och god mat tillsammans med många andra familjer! På kvällen tänder vi ljus och myser tillsammans i soffan. Önskar er en härlig helg! Y dddddddd dddddddddddddd ddddddddddd dddddddddddd dddddddddd
Bild från Nordhjem.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig helg & advent!

Anonym sa...

ojoj, jag måste nog ta mig i kragen vad gäller julpyntet jag med....

Anonym sa...

Åh vad roligt att inreda nya kontoret. :)

Mysigt att adventspynta lite. Här har jag fått upp en stjärna mellan allt ammande, alla blöjbyten och allt gos med Charlie. Yey!

Ha en jättehärlig och mysig första advent! Stor kram

Vardagstugg sa...

Trevlig 1:a advent! Kul att du fått nycklarna til kontoret, ska bli spännande att följa!
Kram Annelie