lördag 10 januari 2009

Barn och tulpaner

Tusen tack för alla gratulationer! Vi hade en fin kväll här hemma. Min man lagade jättegod mat. Syrrorna med familjer och goa kompisfamiljen kom med gott humör och fina presenter. Det drällde av ungar - då trivs jag som bäst. Från Luna, 9-månader, till Tim, som snart blir 12 år. Och ett gäng där emellan. Alla leker tillsammans. Ja, Luna kryper förstås mest omkring och smakar på saker. :) ddddddddddddd d dd ddddddddddd ddddddddddddddd dddddddddd d

Jag fick massor med blommor. Bland annat den här fina buketten. Jag älskar tulpaner. Och härmed går jag över till att skriva om inredning igen. Nog om det privata för nu. :) Y dddddddddd ddddddddd dddddddddddd ddddddddddddddd dddddddddddddddd ddddddddd
Fotot är privat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser på din presentaton här på sidan att du är certifierad inredare, kul! :)
Jag ska läsa en kurs nu i vår, på distans, och bli det jag med hade jag tänkt!

http://www.inredningsskolan.se/inredningsskolan.htm

är skolan jag ska gå på. Har du erfarenheter av den? Jag har iaf bara hört positivt om den, så det känns toppen!

Anonym sa...

Så fin bukett, härliga färger!

Jag kom att tänka på att du kanske ska på Formex?
I så fall måste du kika förbi och säga hej!
Har så mycket i huvudet nu inför mässan, stressigt in i det sista som vanligt, kikar lite på bloggar nu i stället som avkoppling..