onsdag 21 januari 2009

Romantisk stil

Ett fint sovrum, som är inrett i den romantiska stilen. En underbar tapet, som verkligen faller mig i smaken, och ett vackert golv. Att ha en byrå som nattduksbord är smart när man inte har så mycket utrymme i sovrummet, men behöver förvaring. Byrån bör inte vara högre än den på bilden. Annars tappar man känslan av nattduksbord. Det lilla skåpet, den gamla spegeln och den lilla lampan är fina på byrån och gör att rummet känns personligt. Fint överkast, också, och en inbjudande säng. Y dddddddddd ddddddddddddd ddddddddddddd ddddddddddddd dddddd ddddd dd dddddddd dddddddd ddd ddddddd
Bild från Sarah Kaye.

8 kommentarer:

www.gottablandat.wordpress.com sa...

överkastet var jättefint, tycker annars det är svårt att hitta fina överkast!

Anonym sa...

Precis den här stilen skulle jag vilja ha i våran blivande stuga. Kram Sandra

Maria sa...

Så vackert! Inte Shabby chic som alla andra bloggar visar utan romantik rakt upp och ner.

millandante sa...

Vilket ljuvligt överkast!!

Lallis - liv och leverne sa...

Verkligen vackert. jag gillar allt:)
Kram Lallis

Lisa sa...

Verkligen fint!

Lisa

Drömmen Om Huset sa...

Håller med samtliga talare ovanför, verkligen fint. Jag vill dock inte ha detta i min ordinarie bostad men gärna om vi köper en stuga någon gång, gillar verkligen den vita romantiska stilen.

/Tina

tina | pepparochvanilj.se sa...

Jag är sömnig i skrivandets stund och blir lite förälskad i sängen...den ser inbjudande ut :)

K R A M // t i n a