söndag 22 februari 2009

En rosa vår?






Visst kan det vara befriande att titta på en sådan här lite rörig inspirationsbild? Man känner liksom mer igen sig från sitt eget hem. Det är ju sällan så där tillrättalagt som på bilderna. Den här bilden är med all säkerhet stylad, men ni förstår säkert vad jag menar. En tapet- eller tygklädd skiva är lätt att byta ut när man tröttnar. Billigt och bra. Borde användas oftare, egentligen. dddd ddddddddd dddddddd ddddddddddddd dddddddddddddddd dddddddddddd dd

Rosa är en stor färg i vår. Välj den nyans du gillar! Jag känner för att smyga in lite rosa här hemma. Vi får väl se. Jag fastnar ofta för den här typen av byråar. Den mjuka formen tilltalar mig. Ger vilken inredning som helst en liten touch av romantik. Känner ni igen gungstolen? Den underbara. Y ddddd dddddddddd dddddddddddddd ddddddddddddddd ddddddd dddd dd dddddddddd dddddddd
Bild från Living Etc.

7 kommentarer:

Sara sa...

Åh så härlig bild! Skön färgkombination rosa vs grönnyansen i jackan. Gungstolen, ja, den är galet fin. Hoppas allt är bra!

Anonym sa...

Det här gillar jag. :-) Mer stök, färg och runda former åt folket! :-)

Annika sa...

Sara: Jag gillar kombon med mössan också. Galet fin = bra beskrivning! :)

Malin: Helt rätt - jag kan inte annat än hålla med! ;)

Lallis - liv och leverne sa...

Jag storgillar den bilden . Det ser härligt ut med allt. Och färgerna är mysiga:)
Kram Lallis

MITT VITA HUS sa...

Åh jag bara älskar rosa, i de flesta toner även om den ljusa tilltalar mig mest! Vilken härlig bild:) Ha en fin fortsatt söndag! KraM M

Anonym sa...

Det går utmärkt att trycka enter på blogspot. Du behöver inte fylla ut med ddddddddddd.

Bara ett tips :)

Annika sa...

Anonym: Nix pix! Inte med mitt typsnitt. Tyvärr.