torsdag 26 mars 2009

Matplats i vitt


Det är så vackert med vitt! Jag kommer på mig med att skriva det gång på gång. När man arbetar så mycket med färg och form, som jag gör, så är det ibland skönt att vila ögonen på lugna vita bilder. Det här matrummet är en perfekt bas om man vill variera sig. Här passar det fint med dukningar i nyanser av vitt likaväl som riktigt färgglada dukningar. De här bilderna visar även hur lite grönt, som ex tulpaner, kan ge liv åt ett vitt rum. Y ********************************** *********************** ***************
Bilder från Beach Studios.

8 kommentarer:

purple area sa...

Åh, så snyggt!!

Anonym sa...

Visst är det vackert med vitt!! Det känns så stilrent och fint.

Anonym sa...

Åh, så snyggt det är! Fint också med vitmålat golv!
Vi har vitt kök men jag skulle vilja ha det ännu vitare, som om man inte kan få nog!

Anonym sa...

Så vackert, vilsamt och smart då det går att variera i all oändlighet.

Anonym sa...

Jättefint! Gillar att plankorna på golvet - liksom går igen i bordet. Stolarna är också ovanligt snygga!

Sofie sa...

Vackert! Som bekant är vitt den färg som ligger mig närmast hjärtat i inredningsväg. Vitt är en sån vilsam färg att komma hem till, då vardagen är jäktig. Då vill jag inte mötas av massvis med färg. Väldigt fina bilder, där skulle jag kunna flytta in omgående! :) Kram, Sofie

millandante sa...

Det är bara så snyggt!!
Inser att jag missat Johnnie och Mattias ikväll... tur att det finns repriser!!
Kram

Iris // Alla dagars kaos sa...

Väldigt vackert med allt det vita!

kram /iris