fredag 10 april 2009

Tips








Jag upptäckte att författarna till fina bloggen Desire to inspire tipsar om min Flexblogg idag. Bland flera andra bloggar hittar ni den under titeln; Easter reading guide... part 1. Jätteroligt! Jag kommer att ha fullt upp med att titta in på alla nya bloggar jag hittade där. Jag vill även passa på och hälsa välkommen till dig som hittat hit via Desire to inspire. Hoppas att du ska trivas! ******** ***************** ****************** *******************
Hello and welcome to all you new readers that have found your way to my blog via Desire to inspire! I hope you will find it likable! Y ************************** ******************************* **************

Bild lånad från Desire to inspire.

3 kommentarer:

karola sa...

Oj, den såg spännande ut...måste genast kika in.
Glad påsk!

Proforma sa...

Oj, vad roligt! Grattis till det! Tycker också om din blogg, den är jättebra!

Inspirera Mera sa...

Åh vad roligt, grattis!!
Glad påsk, kram Sandra