fredag 17 april 2009

Trevlig helg!

En detaljbild från mitt bidrag till veckans tema - Ordning och reda. Ni glömmer väl inte att rösta? ;) I helgen kommer jag att fixa klart och fota mitt bidrag till nästa veckas tema. Då är det sovrum som gäller. Här avlöser förkylningarna varandra och det börjar ta ut sin rätt, så vila står också på schemat. ********************** *************************** ******************************** ********************
Krukan kommer från Cult Design och vasen från Indiska. Vasen är tillverkad av 100% återanvänt glas. Glaset kan vara lite grumligt och man kan se små korn av smuts. Vaserna är munblåsta med hjälp av en liten smältugn, så ingen är den andra lik. Hög charmfaktor. Era kommentarer och små hejarop betyder mycket för mig! Tusen tack, alla rara! Önskar er en jättefin helg! Kram Y ************** ********* ************************** **************************** ************* **********
Foto: Annika Persson, Flex Inredning.

8 kommentarer:

Vardagstugg sa...

söt vas! Hoppas ni kryar på er nu och att ni får en trevlig helg! Jag hoppas vi får se solen nått iaf..skulle vara trevligt :-)

Kram Annelie

Malin sa...

Tjusiga detaljer! Ha en härlig helg och hoppas att ni blir firska snart. Vet hur tärande det är med återkommande förkylningar.

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Röstningen är gjord såklart. Bli frisk och kom o hälsa på. Trevlig helg. Kram

axelina sa...

Fin kruka, gillar mönstret!:)

ROOM AND SERVE sa...

Ville påminna om en tävling som finns på min blogg. Muntra upp dig med en vinst :)

Maria sa...

Munblåst är vackert, tänk att Indiska har så fina saker!

Kram på dig och trevlig helg!

Ellas Inspiration sa...

Wow, vilken snygg kruka!!

Kram Karin

karola sa...

Väldigt snyggt, krya på er nu!..

jag har tävling hos mig ifall det kan pigga upp dej ?