söndag 31 maj 2009

Mors Dag

Mors Dag och ett underbart väder! Det ser ut att bli ännu en härlig dag. Jag har redan blivit uppvaktad med kramar, pussar och tårta. Idag ska jag plantera blommor på min mammas grav. En riktigt färgglad blandning vill jag ha i år.

Bilden på min son är tagen i Danmark för två år sedan. Vi var ute och promenderade och hittade den här mysiga restarurangen på en innergård. Det fick bli varsin latte till mig och min man. Milkshake till sonen. Två trubadurer spelade utomhus. Supermysigt!

Grattis alla mammor! Y

Foto: Annika Persson, Flex Inredning.

3 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Hoppas du haft en fortsatt bra MammaDag!

Här har vi njutit av SOLEN, tur att vi har våra segel här hemma över uteplatsen, annars vet jag inte hur det skulle gått...

Må gott Mamman

Maliin

Malin sa...

Vilken fin liten kille du har. :-)

Grattis till dig också! Hoppas du haft en härlig dag i solen! :-)

StrandviksVillan sa...

Vilket vackert foto av prinsen din!
Hoppas du haft en perfekt morsdag.

Kram A-C

PS. Tack vännen för komplimangen :)