torsdag 9 juli 2009

Dressingroom

Jag skulle gärna ett eget dressingroom i den här stilen. Så vackert. Jag gillar byråar. Superpraktiska. Med flera lådor kan man verkligen sortera och hålla ordning. En rejäl klädstång, skohyllor och snygga galgar till den här inredningen, så har man ett drömrum. Ja, en schäslong och en matta kan man ju också tänka sig. :)

Istället blir det en liten klädkammare i en mer modern stil till mig. Min min man ska få en egen garderob med skjutdörrar, så jag kan få härja fritt i klädkammaren. :) Det blir toppen! Vår klädkammare är redan inredd med hyllor och klädstänger. Jag ska bara köpa en liten byrå - gärna en äldre. Och dekorera en av väggarna. Ni får såklart se bilder när jag är klar. Först en tripp till IKEA och handla garderob. Y

Bild från Living Etc.

2 kommentarer:

Malin sa...

Verkligen fint! Supercharmigt - och praktiskt med den fiina byrån.

Ser fram emot bilder på din klädkammare. Avis! :-)

Mrs. b sa...

Fint rum!
Skulle önska en bra klädkammare, vår är inte så optimalt inredd och innehåller både det ena och andra (kan förstås bero på att vi ännu inte har några förråd, då garaget inte är byggt).
Ska bli kul att se er klädkammare sen!