fredag 21 augusti 2009

Trevlig helg!

Så var det fredag igen. Jag har saknat inspiration de senaste dagarna. Det händer inte ofta. Tur att jag ska på Formex till veckan. Det borde lösa det problemet. :) Jag ser verkligen fram emot att starta torsdagsmorgonen med Formex pressvisning. Sedan blir det full rulle hela dagen. Och ni får rapporter, såklart!

Men först helgen. Imorgon ska jag jobba lite. Min son har fotbollscup - jag vill se åtminstone en match. På söndag blir det kalas. Vi ska fira min systerson. Sötingen Neo har fyllt 9 år! Efter det ska vi på cirkus. Skoj! Snart kommer maken, sonen och hunden hem. Då blir det fredagsmys. Trevlig helg alla rara! Y

Bild Sarah Kaye. "Happiness is a cup of tea and a new magazine".
Så sant! :)

9 kommentarer:

tina sa...

Vilken härlig mugg och vad kul med formexbesök...

Ha en härlig helg å kram!

tina

Hildur sa...

Här har du en till som ska på Formex på torsdag. Ser fram emot en massa härlig inspiration! Trevlig helg!

Grön Iris sa...

Kul med formex, jag bor nästgårds med mässan men jag ska på optikmässa i Örebro. Det går ju inte att dela på sig...suck...

Ha en skön helg!

Linda

Lena Skapar och Inreder sa...

Vi kanske ses då! far också på Formex på torsdag.

Ha en trevlig helg du med Lena

Jenny, lixias.se sa...

Trevlig helg!
Då syns vi på söndag....det var länge sedan.

Vardagstugg sa...

Trevlig helg!
Kramen!

Pratglad sa...

Inspiration är ju just vad du lyckas ge mig som läser bloggen!!

*tackar*

StrandviksVillan sa...

Lite sent att önska dig trevlig helg, men trevlig söndag åtminstone :)
Om man inte var utan inspiration ibland så skulle man väl inte heller njuta av att vara alldeles full av inspiration!

Blogg by Maliin Stoor sa...

Formex bokad!!!


Trevligt


Maliin