torsdag 29 oktober 2009

Vitt och vilsamt

Idag är jag trött och förkyld. Därför bjuds ni på två lugna, vilsamma bilder. Olika nyanser av vitt. Miljöer lätta att pigga upp med tavlor, växter och andra dekorationer. Jag gillar dagbädden. Skulle kunna tänka mig att krypa upp där, dra filten över mig och slumra en stund. Stora mattor gillar jag också. Och vita brädgolv, förstås. Samlingen med olika (men ändå lika) keramikvaser ovanför den öppna spisen är en dekoration helt i min smak. Snyggt! Y ************************************
Bilder från Shootfactory.

6 kommentarer:

Åse sa...

Fina bilder även om jag aldrig skulle kunna ha så vitt hemma hos mig. Krya på dig.

EN INREDOHOLIC sa...

Krya på sig!

Jag är själv krasslig efter att ha tagit den där sprutan, vaccinet. Hmm.. hade inte tagit den om jag inte behvövt men så är det. Dassig ngn dag hoppas jag får räcka. Kram o krya.
Jannice

millandante sa...

Krya på dig!!
Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Snyggt & stilrent som alltid när du visar oss inspiration vännen!

Krya på dig så mycket!!

Kram Jes

Inspirera Mera sa...

Vad tråkigt att du är sjuk, hoppas du kryar på dig!

Svar: Vad roligt att du funderar på att skaffa katt på Djurskyddet. Trevlig helg, kram Sandra

Unknown sa...

Var med och ha chansen att vinna denna eleganta handväska Emma från Caia of Sweden. I exklusivaste läder från Sveriges senaste väskdesigner. Tävlingen är sponsrad av Caia of Sweden

Besök min blogg:
http://emring.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-handvaska-fran-caia-of.html

Trevlig helg
/Camilla