måndag 30 november 2009

Vinn en Ergorapido

Electrolux har startat en tävling där man letar efter Europas bäst inredda hem. Jag har blivit tillfrågad att stå värd för en lokal version av tävlingen - Sveriges bäst inredda hem. Tävlingen pågår till t o m 14 december. Därefter kommer jag att välja ut en vinnare som får en Ergorapido. Så här gör du för att delta och då har du också chansen att vinna en europeiska priset:

1. Ladda upp ditt bidrag på http://www.ergorapido.com, gå till Vinn och Skicka bidrag.

2. Under Smeknamn taggar du ditt bidrag med "flex", tex: "flex_dittnamn" (detta är viktigt för att jag ska kunna hitta era bidrag). Klart!

Jag väljer sedan en vinnare i min smak och annonserar det här på bloggen. Nu hoppas att jag att ni är många som vill vara med. Jag ser fram emot att kika på era bidrag! Lämna gärna en kommentar när ni har laddat upp era bilder. Y

3 kommentarer:

Lilla a sa...

Hejsan!

Nu i juletid blir det en del fika... i varje fall för mig. Vet du tex hur många pepparkakor som du kan äta om du vill hålla dig till 200 kcal?

Om inte så är du välkommen att titta in på fliken 200 kcal på min blogg gladdagboken.se

Glada hälsningar från
Lilla a :-)

JoHaNNa sa...

hej...
gud vilken rolig tävling =)
den måste jag vara med i...
min högsta önskan just nu är att få en sån, skulle va årets bästa julklappen =)
jag visar bilder på mitt "tvrum". bor nämligen i en liten etta. men har delat av rummet så det blir två rum. visar även hur man kan få det snyggt men lite pengar. och mycket hemmagjort pyssel.

nu håller jag tummarna allt jag kan =)

mitt tävlingsbidrag är flex_johanna

JENNIE sa...

Jag är med och tävlar! =)

Mitt bidrag är: flex_jennie

Hoppas du hör av dig när tävlingen är avslutad! =)