fredag 15 januari 2010

Lambi - ny kollektion

Igår hämtade jag ut fina varuprover från Lambi. Lambi Unlimited Dreams är den andra kollektionen i Lambis designsortiment. Kollektionen är inspirerad av sagor och drömmar och riktar sig till inredningsintresserade och andra stilmedvetna. För designen står den finske illustratören Emil Bertell. Hushållspapprets mönster går i blått och toalettpapprets i rosa. Finare i verkligheten, faktiskt. *********************************************
Min son undrade varför jag hade fått toalettpapper med posten. De vill nog att jag ska skriva om det på bloggen, svarade jag. Varpå sonen utbrast; - Gör inte det! Det är ju puckat! :) När jag förklarade att det är mönstret som är nytt och ska visas, tyckte han att det var ok, men tillade; - Sen kan vi väl använda det? Såklart! :) Y ************************************
Pressbilder från Lambi.

1 kommentar:

[room] by sofie sa...

Haha rolig kommentar av sonen! Jag ska också hämta mina prover i helgen... dem verkar fina!
Först blir det barnkalas för 4-åring... måste nog ladda mentalt en stund ;)!!! Snygga färger på min "favvo-AJ-lampa", önskar mig två golv!!!

Ha en fin helg!
Ses vi på formex nästa vecka förresten?

KRam Sofie