söndag 14 februari 2010

Kärlekskuddar

Alla Hjärtans Dag! Dagen till ära lanserar Wendinskan sin nya kollektion av kärlekskuddar. Alla Wendinskans kuddar är tillverkade av återanvända tyger. Broderierna är inspirerade av mönster från gamla broderiböcker. Jag bara älskar ideén. Och kuddarna är toppenfina!

Idag är sista dagen att vara med och tävla om en av Wendinskans fina kuddar. En härligt gul och vårglad kudde. Klicka här, så kommer du till tävlingen. Eftersom jag inte kan vara med och tävla, så har jag klickat hem min alldeles egen kudde; LA LA LOVE-kudden i mitten av bilden. Så fin! Y

Pressbild från Wendinskan.

3 kommentarer:

House of Jammi sa...

Underbar idé. Men kuddarna är inte riktigt min stil. Samma idé med andra mönster också kanske?

tina | pepparochvanilj.se sa...

Ja va fina de är! Blir lite sugen på att göra en egen variant faktikt :)

K R A M // T i n a

Annika sa...

House of Jammi: Visst är det en underbar idé! Retrotyger är egentligen inte min grej, men i den här formen så gillar jag det. Smaken är ju olika, som tur är. :)

Tina: Så fina! Kram!