torsdag 22 april 2010

Back in business

Nu är jag tillbaka. Det blev några dagars ofrivilligt uppehåll från bloggen. Jag har saknat uppkoppling både hemma och på kontoret - hur osannolikt det än kan låta. Tack Jocke för att du drog en ny sladd! Nu har jag flyttat möbler till kontoret och sitter här och har det ganska bra. :) Än är det kalt på väggarna, men en liten Myrten har fått ta plats på min fina fönsterbänk av marmor. Hoppas att den ska trivas. Jag ser fram emot att få upp en hylla och tavlor. En besöksstol ska också inhandlas. Allt är klart i huvudet - jag vet precis hur jag vill ha det. När det är klart kommer bilderna som jag har lovat er. ************************************************************
De fina bilderna ovan kommer från danska WAUW design, som tillverkar vackra produkter i keramik och glas. Y ************************************************************
Pressbilder från WAUW design.

7 kommentarer:

tinajo sa...

Tyckte mycket om de där vaserna! :-)

Sofia sa...

Fin samling vaser! Blir så snyggt att ha många tillsammans.

purple area sa...

Låter trevligt med ditt kontor, det blir säkert jättefräsigt när det är klart.

Kerstin sa...

Ser fram emot bilder från kontoret när det är helt klart. :)
Ha en fin fredag.

Frida sa...

Vad härligt attt du är tillbaka! Ofrivilliga nätuppehåll kan få den mest luttrade bloggare att skaka i skorna.

Hoppas att du får en fin helg!

::Tingelings-Sofia:: sa...

Otroligt vackra. De här gillade jag verkligen.

Ha en härlig helg,
Sofia

tina sa...

Som vanligt fina inspirerande bilder! Spännande med kontorsbilder sen.... Helgkram till dej också!

tina =)