fredag 11 juni 2010

Trevlig helg!

Jag är precis hemkommen efter en trevlig kväll i Fredhäll. Vi har firat min svärmor, som fyllde 70 år för ett par veckor sedan. Nu är vi tillbaka på Söder, där min svägerska bor med sina fina barn. Imorgon bitti går flyget tillbaka till Umeå. Sedan väntar 40-års fest på kvällen. Och på söndag ska vi fira min pappa som också har fyllt år. Ja, ni hör ju... det går ingen nöd på oss. :)

Igår sken solen. Jag tog med sonen och lunchade med Charlotte. Det är alltid lika trevligt att träffa henne. Vi har mycket gemensamt och snart samma yrke. Det blev förstås mycket prat om inredning och bloggande. Det är underbart att kunna sitta ute och äta. Det gjorde vi även på kvällen. Då förflyttad från Östermalm till Täby. En härlig grillkväll hos familjen Aronsson. Det kommer bilder i helgen. Som ni märker så har jag har varit både här och där. Har hunnit med en del på två dagar. Ha nu en fin helg alla! Y

Bild från Sarah Kaye (nu dyker jag i säng... och vilar trötta fötter, resväskan är packad).

2 kommentarer:

Elin, Elinphoto.se sa...

Åh, det låter som att du har det toppen i Stockholm. Härligt!

Välkommen hem, vi syns på Söndag.

Kramis!

Hemmarikets Charlotte sa...

Tack själv! Det är som sagt alltid lika kul att ses. Kram