måndag 16 augusti 2010

Hemma och Formex

Hemma igen! Det gick sådär med uppdateringen från Stockholm. Hoppas att ni ursäktar! Jag har haft ett fullpackat schema och knappt suttit ner, mer än för att äta. Hemma väntade två sjuklingar, så jag har pysslat om dem. Idag har jag varit in en sväng på kontoret och laddat upp bilder. Och det blev många.

Jag besökte mässan under två dagar. Första dagen; pressfrukost, föreläsningar och utställningar. Dag två började vi med en blogglunch. Henrick hade ordnat ett flertal företagsträffar, så vi var ett härligt gäng som gick runt tillsammans. Vi lyssnade på företagspresentationer och tittade på alla nyheter. Mycket lyckat! Jag avslutade dagen med att gå runt själv och besöka montrar.

Jag sorterar fortfarande intryck efter Formex. Jag återkommer med egna bilder de närmaste dagarna. Då får ni också se mina personliga favoriter från mässan. Y

I´m home! I had a great time in Stockholm and I´ve been taking a lot of pictures at Formex, that I will show you later.

Pressbild från Formex.

2 kommentarer:

Anna sa...

Tack för senast! Det var verkligen två härligt fullspäckade dagar vi fick uppleva :-) Kram Anna

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Ska bli kul att se vilka dina favoriter från mässan är.