fredag 27 augusti 2010

Trevlig helg!

Helg...och jag håller på att bli sjuk. Förkyld. Det har jag inte alls tid med. Jag som ska jobba i helgen. Och måla. Jag ska måla ett sidobord som vi ska ha i köket. Nu björk. Ska bli....vitt! :) Inte originellt, men det blir snyggast så. Köksluckorna skulle också behöva ett par lager färg. Inget litet projekt, men man måste ju börja någonstans. Jag har iallafall hittat de "perfekta" handtagen på IKEA. Snygga och billiga! Toppenbra.

Jag åker snart hem och bäddar ner mig i soffan. Min man och son ska få passa upp mig lite ikväll, hade jag tänkt. Tända ljus. Mysigt. Trevlig helg alla rara! Y

Bild från Sarah Kaye.

4 kommentarer:

Åsas formaliteter sa...

Krya på dig! Och trevlig helg till dig med!
Kram Åsa

isabella sa...

Se till att dom pysslar om dig ordentligt!!!
Låter inte kul att bli sjuker. Krya på dig hjärtat och vila så mycket du kan i mellan penseldragen. kram

Proforma - Irene sa...

Usch, vad tråkigt! Krya på dig!

Annika sa...

Alla: Tack! Jag mår bättre nu, tack vare att jag har tagit det lugnt i helgen. Kram