onsdag 8 september 2010

Fjärilskudde

DesignStudioForm drivs av formgivaren Jenny Frank. När jag gick runt på Formexmässan, så fastnade mina ögon på de här fina fjärilskuddarna. De stack ut i mängden. Kudden är en nyhet och finns även i rött och lila. Materialet är linne. En jättefin kudde, som jag såklart vill ha. Det blir många kuddar på önskelistan. :) Att fjärilar är trendiga just nu har det skrivits mycket om. Enligt mig är de alltid aktuella inom inredning och design.

DesignStudioForm owns by designer Jenny Frank. When I visited Formex, I immediately liked these nice butterfly chusions.

Pressbild från DesignStudioForm.

3 kommentarer:

Min vrå... sa...

Jag håller med dig helt! Fjärilar är klassiker tycker jag och kuddden var jätte fin!

MITT VITA HUS sa...

Jag instämmer med, fjärilar klassiskt och inger ro och känsla av frihet:) Underbar kudde dock itne helt otippat att jag skulle gilla den;)

Hopas du mår fint A, kram från M

Maria sa...

Fjärilar är så fint! Helst i verkligheten men de är vackra som motiv med. Har en annan kudde med fjärilar men den du visar var också snygg! :)