torsdag 30 september 2010

Kök K2

Snyggt kök från Ballingslöv. Ännu ett kök som inte ser ut som det typiska köket. Det mesta är gömt bakom dörrar och i lådor. Fint när man har en öppen planlösning med kök och vardagsrum i ett. Lucka K2 corian i vitt med handtag i orange (finns även i vitt och limegrönt). Formgivare är Jonas Lindvall. Jag gillar matgruppen också. Och golvet! Supersnyggt med breda plankor. Det jag saknar i det här köket är arbetsytor. Y

A nice kitchen from Ballingslöv. K2 corian in white.

Pressbild från Ballingslöv.

4 kommentarer:

Kicki i Spånga sa...

Jag behöver hjälp. Hittade snygga stolar från danmark som heter dolphin, men de kan man inte längre köpa i sverige. Hur bär jag mig åt för att hitta dem, eller andra snygga köksstolar?
Hälsningar Kicki

Snusans inredningsblogg sa...

Riktigt snyggt! Fast jag vet inte om jag skulle vilja ha det så själv... Inbillar mig att alla luckor ändå skulle stå öppna för att man använder grejerna hela tiden.

Anne sa...

Jag har mycket svårt att tänka mig ha öppna luckor eller glasluckor. Blir tokig på att se allt stök bakom :)

millandante sa...

Golvet vill jag ha NU!!!:)

Trevlig helg!:)