tisdag 19 oktober 2010

Snyggt Igen - vintage och hantverk

Snyggt Igen. Ni har kanske sett att bloggen har en ny annonsör? Snyggt Igen är en nätbutik som säljer vintageprodukter och hantverk. Utvalda och lite annorlunda saker. Det finns ett fint miljötänk i att ta tillvara gamla ting. Hantverk är nytt i shoppen. Handplockat svenskt hantverk i små serien. Den fina korgen är designad och tillverkad av Anna Isacsson. Handvirkad av bomullstyg. Jag upptäckte butiken för några månader sedan och tittar gärna in där. Jag ville köpa de fina ljusstakarna på bilden, men de var tyvärr redan sålda. Jag håller utkik ifall liknande dyker upp. Då ska jag vara snabb. :) Y

Bilder från Snyggt Igen.

1 kommentar:

Sofie sa...

Vad kul att du fortsätter följa mig på mitt nya bloggställe!

Åh, det här verkar vara en nätbutik i min smak, ska genast kika in där :)

Kram, Sofie