fredag 15 oktober 2010

Trevlig helg!

En lite annorlunda vecka. I måndags var jag fortfarande på Formforum - bloggträff i Stockholm. Kom hem sent på kvällen. Full av intryck, idéer och tankar. Och något hes av allt pratande. :) Det kommer förstås fler inlägg från bloggträffen, men jag har valt att blanda upp dem med annat.

På bilden ser ni en liten bit av min fönsterbänk på kontoret. Marmor, minsann. :) Jag gillar den här grågröna marmorn. Den skiftar vackert och gör mycket för rummet. Tillsammans med min randiga glasdörr får rummet en härlig 50-talskänsla. Vaser från Kählers Bottino-serie. Jag har den gula vasen också, men den har fått stanna hemma. Det glada mönstret sitter på en trekantig tändsticksask, som jag har fått av en kompis.  

Ha nu en trevlig helg alla! Umeå bjöd på busväder (med snö) igår. Idag har vi vackert och soligt höstväder. Så kan det gärna få fortsätta ett tag till. Kram

Eget foto.

Inga kommentarer: