tisdag 28 december 2010

Flexbloggen 3 år!

Bild från Leva & bo.
Idag var det tre år sedan jag startade Flexbloggen. Tre roliga år, som har medfört så mycket mer än jag hade en aning om när jag skrev mitt allra första inlägg; Välkommen till min inredningsblogg! Den har funnits i mina tankar en längre tid och nu är det alltså dags att skrida till verket. Min tanke är att skriva om inredning ur mitt perspektiv. Jag vill såklart inspirera! Jag tänker ge ett och annat tips som kan vara till nytta. Min tanke är klar, men framtiden får utvisa exakt vilken riktning bloggen kommer att ta. Jag hoppas att Ni vill vara med!

Jag är glad att ni ville - och vill - vara med, alla fina läsare! Det är svårt att förstå att ni är så många som läser bloggen varje dag! Det är fantastiskt roligt! Den här gulliga kommentaren fick jag för bara några dagar sedan; Har väldigt nyligen hittat hit till din blogg men den är nu en av mina favoriter! God Jul! Hälsn. Linda
Sånt som gör mig glad...

Bloggen kommer såklart att utvecklas ytterligare under 2011. Fler egna bilder kan jag utlova. Jag har en del nya idéer som jag funderar på. Prio ett måste bli en ny profilbild. Sådär ser jag ju inte ut. Mörkt hår och pippilotter. ;) En sak är säker; inredning har aldrig varit roligare! Och det kommer ni att märka på bloggen. Tack för att ni hänger med!

Stor kram Y

Annika

13 kommentarer:

Kerstin sa...

Grattis till dina 3 år i bloggvärlden. Ser fram emot att se vad du ska hitta på under 2011.
Ha en fin vecka och ett riktigt Gott Nytt År.

Vardagstugg sa...

Gratulerar på 3 års dagen! =)
Ser fram emot fler bilder hemifrån *blink*

Kram A

Åse - Interiörguiden sa...

Stort Grattis på 3 års dagen! Självklart hänger jag med även i fortsättningen!

Blogg by Maliin Stoor sa...

Grattis och keep it going!!


Må gott


Maliin

Mrs. b sa...

Gratulerar på 3-årsdagen!

Hanna - Whiterainbow sa...

Grattis på 3 års dagen! :)

Sofia Agardtson sa...

Grattis och tack för en härlig och inspirerande blogg. Keep up the good work :)

Sandra | Inspirera Mera sa...

Grattis! Det är så roligt att jag fått möjlighet att lära känna dig via bloggen och på alla träffarna. Tänk det skulle inte varit möjligt utan bloggarna :)

Anonym sa...

Grattis (och roligt att du blev glad för min kommentar)!

Gott Nytt År!

// Linda

Margareta, Holmsunds blommor sa...

Grattis 3-åringen! Gillar som du vet din blogg. Följer med stort intresse med allt intressant du hittar på.
Gott Nytt År!

Emelie sa...

Grattis till tre år :)

gella sa...

Grattis till 3 år!!! Har nog följt dig sedan i våras... Det var då jag började surfa runt och leta bloggar att följa och jag gillra din. :) Lycka till i framtiden och gott nytt 2011!! :D

Tinnar och torn sa...

Gratulerar!