söndag 19 december 2010

Snart jul

Fjärde advent. I morse väcktes jag av en mycket glad son som högt tjoade;
"Mamma, det är bara fem dagar kvar till julafton!" Min omedelbara känsla var en blandning av "mysigt att sonen är så förväntansfull" och "hjälp, är det verkligen julafton så snart?" Men jag tänker inte stressa. Jag ska försöka att vara förväntansfull, jag med. Julen är mysigare än någonsin sedan lilleman kom till världen. Barn och jul är något alldeles speciellt.

Ett vackert vintrigt stilleben i fönstret. Stjärnorna ger en känsla av jul. Fint med stjärnor på fönstren. Enkelt och vackert, som jag gillar bäst. Y

Bilder från Bo Bedre.

2 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Stjärnorna i fönstret var jättefina!!

MITT VITA HUS sa...

Önskar dig en fin fortsatt fjärde advent:)

Kram M ♥