torsdag 3 februari 2011

Bag M från 10-gruppen

Ni har nog märkt att jag har låtit blått gå som en röd tråd genom mina senaste inlägg? Visst är det härligt att se olika nyanser, från blekaste blå till klarblått? Jag kommer att fortsätta att lyfta fram en färg när andan faller på. Jag gillar blått, men har inte mycket blått hemma. Jag har försökt, men det passar helt enkelt inte in. Däremot klär jag mig gärna i blått. Och en blå väska skulle jag inte tacka nej till. Gärna en mörkblå Chanel. ;)

10-gruppens nya väska Bag M kommer i vår och ligger i en mer åtkomlig prisklass. Och fin är den också. Storleken 32 x 37 cm, gör att väskan rymmer en hel del. Vaxduken gör att den tål väder och vind. Mönstret ovan heter Ripp och formgivare är Tom Hedqvist. Här visas mönstret i en för våren alldeles ny färg. Kommer även i grön/vit. Ripp finns sedan tidigare i röd/vit och svart/vit. Vilken färg skulle jag då välja? Jag skulle välja svart/vit. Färglöst? Japp. :) Y

Pressbild från 10-gruppen. 

1 kommentar:

Skatan sa...

Nä, du är inte färglös ;)

Allt väl?

Anna