tisdag 1 mars 2011

Hylla med snygga detaljer

Så fint! Helt i min smak. En stilren låg bokhylla (från Muuto) med vita detaljer. Snygga faktaböcker hör såklart hemma i en bokhylla. Färgade vaser är alltid snyggt. Och trendigt just nu. En riktigt stor skål och en Kubus-skål plockar upp det svarta i mattan. De fina Munio-vaserna, design Helena Rohner, står högt upp på min önskelista. De skulle passa superbra hemma hos oss. Jag gillar t o m de överlappade mattorna, som jag annars inte brukar vara så förtjust i. En lyckad blandning. Stylad. Men det känns personligt, som att bilden vore fotad i någons hem. Och det gillar jag! Y

Bild från RUM.

2 kommentarer:

Ulli sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ulli sa...

Men du, den här har jag missat. Är den otäckt dyr? Skulle passa perfekt under vårt snedtak i allrummet.