lördag 21 maj 2011

Trevlig helg!

Ett sent Trevlig helg-inlägg. Vi var på kvällspromenad igår och blev spontaninbjudna hos vänner. Mycket trevligt! Vi kom hem sent, så något inlägg hanns inte med. Dagen idag är allergisk för min del. Jag mår inte toppen, om man säger så. Maken pysslar om mig och vi har två glada barn som livar upp här hemma.

Jag passar på att läsa senaste numret av Residence. Residence hör till mina absoluta favorittidningar. En av fördelarna med att skriva en inredningsblogg som läses av ganska många, är att jag har fått möjlighet att träffa många likasinnande; inredare och bloggare. En av de är Maliin Stoor. I senaste numret kan ni titta in Maliins läckra hem. Maliin bor med sin familj i ett nybyggt hus i Borlänge. Ett jättefint och personligt reportage! Vill ni inte köpa tidningen, så kan ni se bilderna på Maliins blogg. Ett lördagstips. Y

Bild från Sarah Kaye.

1 kommentar:

Natasha @ Northern Light Design sa...

BEAUTIFUL IMAGE!!!!!

Northern Light