måndag 13 juni 2011

Bokhylla på önskelistan

Apropå bokhyllor. Alla kan ju inte ha platsbyggda bokhyllor. Jag gillar den här bokhyllan från House Doctor. Den ljusare insidan blir en fin kontrast till det svarta. Den här bokhyllan skulle gärna få stå hemma hos oss. En tom bokhylla redo att fyllas med böcker och vackra ting. Så roligt att inreda! ;) Jag skulle inte inreda den som på bilden. För rörigt för min smak, men det känns ändå härligt med en produktbild som inte är så tillrättalagd. Y

Bild från Nordhjem.

4 kommentarer:

Åpent^hus sa...

ja takk, jeg tar gjerne en av dem jeg også! :)

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Vilken härlig bokhylla!

Petra sa...

Oj så snygg bokhylla!! Jag målade min svarta bokhyllas bakstycke, så den inte skulle vara så kompakt.

Lovisa sa...

Riktigt snygg bokhylla! Roligt att ha något helt tomt att bara fylla på med sina finaste saker :)