onsdag 29 juni 2011

En lugn stund

Just nu vill jag slå mig ner i en solstol bredvid min man och bara vara en liten stund. Få lite sol på mig och läsa en bra bok eller prata lite.Titta på när sonen studsar omkring på studsmattan. Men se, det kan jag glömma; ingen semester för maken än på ett tag samt en trappa/veranda som håller på att byggas/fixas. Små projekt blir alltid stora när det gäller vårt hus. Så är det bara. ;) En altan ska byggas i år också. Sonen är ju ledig, men han sitter inte still längre än nödvändigt. Han leker hellre med kompisar än myser med sin mamma. ;)

Idag har jag varit i en underbar trädgård. En sådan där trädgård, som man inte har en aning om att den finns där, förrän man går bakom huset. Ja, man tappar hakan. Så fin! Vackra växter förstås, många olika stenar och fina detaljer. Kvällen avslutades med jordgubbar och glass i vår trädgård. Inte lika vacker, men ganska fin ändå. :) Y

Bilder från Sköna Hem och Bo bedre.

1 kommentar:

Åsa sa...

förstår dig, jag vill också krypa upp i en solstol och slappna av :)
kram Åsa